Saturday, March 03, 2012

De school is weer begonnen



Afgelopen maandag is het nieuwe schooljaar weer begonnen, Boris en Rufino waren op van de zenuwen Anyi ook. De schoolkleding voorzien van hun namen (mijn nieuwe hobby borduren) konden we met de hele clan richting school. Boris harstikke blij om zijn oude klasgenootjes weer te zien en Rufino in de war waarom hij niet met Boris in de klas zat. Ik ging met Rufino en Anyi met Boris. Harstikke heet die dag ik zweete me het pleur... We hadden dan ook nog eens een groepsactiviteit met het heleschoolgezelschap met eigen gebouwde instrumenten. Rufino bleef maar klooien dat tie bij mama wou zijn dat koste me ook heel wa zweetdruppels. Boris zag ik aan de overkant zitten braaf en geduldig, zo kende ik hem nog eigenlijk niet maar zoals je ziet elk kind van die leeftijd heeft heel wat omwending in de positieve richting. Toen we zaal ingingen werd Rufino gelukkig wel wat relaxter, hier zocht hij gelijk zijn eigen weg en ging aan de slag om nieuwe vrienden te maken.



Toen ik Boris op de eerste dag afhaalde kreeg ik meteen de opmerking van de juf dat we wat strenger op moesten treden tegen hem omdat hij niet luisterde en niet mee deed aan de activiteiten. De volgende dag had hij zich schijnbaar heel goed gedragen en de juf zei het tegenover gestelde, oo wat een lieve aardige en goedmeewerkende jongen, man krijg toch de kleren, ja we zijn allemaal wel een beetje zenuwachtig. Maar goed we kunnen al terug kijken op een fijne week met een paar uur rust in huis. Al was de laatste dag met Rufino ook alweer wat. Ik ging hem afhalen de juf maakte de deur open om ieder kind naar zijn ouder te sturen. Toen het de buert van Rufino was keek hij me nog niet eens aan en rende meteen naar zijn schoonmoeder, ja het ventje heeft al oog voor de meisjes, Hmmmmm.

5 comments:

Anonymous said...

I bеlieve everythіng said made a lot of sense.
But, thinκ about thiѕ, suppοse you aԁdеd a
lіttlе іnformation? I aіn't suggesting your content is not solid., but what if you added a title that makes people desire more? I mean "De school is weer begonnen" is kinda vanilla. You could glance at Yahoo's frоnt page and see how theу ωritе
artiсle titles tο grab vіewегs to οpеn
thе linκѕ. You mіght adԁ a video οг а
pіс or twο to get pеople interеsted
abοut ωhat you've got to say. In my opinion, it would make your website a little livelier.

Also visit my weblog; iccrs.org

Anonymous said...

Hi! I've been reading your site for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Atascocita Tx! Just wanted to tell you keep up the excellent work!

My web page youmob.Com

Anonymous said...

What's up, its good article about media print, we all understand media is a impressive source of data.

Look into my webpage - comprar dominio

Anonymous said...

Its lіke you rеad my mind! You seem
to κnoω so much about this, like
you ωrotе thе booκ in it or sоmething.
I think that yоu can do wіth some pics tо drive the message home
a bit, but inѕtead of thаt, this is excellent blog.
An excellent гead. I will сertainlу
be back.

Feel free to visit my web-ѕite - creare un sito web da zero

Anonymous said...

I am reаllу loving the theme/design of your blog.
Do уou ever run into any web browser compatibility issues?
A handful of my blog readers havе comρlained about
my blog not operating correctly in Explorer but lookѕ greаt in Opera.
Dο you have any advіce to help fix this pгoblem?


Μу blog Creation site internet