Saturday, May 12, 2007

Theo op het internet



Dit interview vond ik op het net hier.

Interview met Theo van Lier
Van 5 september 2006
Startnummer:
H57
Woonplaats:
Baarlo
Geboorte Datum:
25-10-1968
Heb je bijnaam:
Nee
Hoeveel jaren ben je nu actief in de stockcarrace?:
F1 3 jaar
Heb je ook een favoriete coureur??:
Vroeger altijd Ruud Stam en Cor Vertongen
Wat staat jouw het diepst in je geheugen?:
Geboorte van mijn dochter
Wat is je favoriete baan?:
Baarlo en Venray
Welke baan heb je slechtste ervaring mee??:
In Coventry ging de benzinepomp kapot terwijl ik aan kop lag en met 4 ronden nog te rijden een overwinning in het water zag vallen.
Wat voor werk doe je??:
Ik ben automonteur.
Wat doe je in dagelijkse leven buiten de stockcarrace??:
Ik ben ook nog bij de vrijwillige brandweer.
Wie zou je graag eens willen ontmoeten?:
Mr WK...
Wat is je mooiste moment in je carriere?:
1e keer rijden in Coventry.
Wie ben je allemaal dankbaar?:
Racing Team Hendriks
Mijn monteurs
Mijn vriendin



Jouw Sponsoren:
Handelsond. Hendriks Hermans Maasbree, Corneth Transport Baarlo, Leenders Koeltransport Deurne, Fossa Eugenia, Demir Holland, HD USA Cars Roggel, Lenssen Motorsport Baarlo, Hermans Lastechniek Baarlo, Marc Stegmeijer Opel Service Baarlo, Bergingsbedrijf Hendriks Lottum
Banden en Wielencentrum Limburg, Ton Maessen Quads, Maessen Ysselsteyn, L.A Model Photografie
Wat verwacht je in het jaar 2006:
Dat ik regelmatig vooraan mee strijd en met een beetje geluk het WK in Engeland mee mag doen
Wat vond je van deze intervieuw:
Dat ik over sommige vragen goed moest nadenken.
Heb je ook nog een laatste zegje:
Ik wil graag iedereen bedanken die het mogelijk maken dat ik met zoveel plezier kan stockcar racen.

No comments: