Saturday, December 15, 2007

Meisjes onschuldig - schuldig

De meisjes speelde tot ongeveer mijn 12de levensjaar niet echt een belangrijke rol in mijn leven. Dat werd nog eens extra ondersteund door de scholen waar ik opzat, jongensscholen dus. Al had ik wel enige diepingrijpende onschuldige ervaringen. Rond mijn 11de of 12de levensjaar werd ik uitgenodigd om een week te komen logeren bij mijn oom en tante in Ayen. Die ik met graagte aannam dit ook omdat mijn neef Gerard hoog op mijn favorietenlijst van neven stond.




In dat jaar hadden ze de gewoonte om iedere dag naar het zwembad te gaan in Bergen om andere dorpsgenoten te treffen en te zwemmen. Bij de eerste keer dat we daar kwamen werd ik voorgesteld aan een nichtje en 2 neefjes van hun, deze had ik nog niet ontmoet omdat ze niet van onze kant van de familie waren. We gingen ons omkleden om ons weer te ontmoeten in het zwembad zelf. Na wat gezwommen te hebben en gedoken van de duikplank waren we op een moment allen tezamen en we begonnen elkaar kopje onder te duwen. Dat was vrij ruw en jongensachtig tot ik op een gegeven moment bij hun nichtje uitkwam. Voorzichtig duwde ik haar onder dit ging bijna als vanzelf, wat me behoorlijk verraste, en zij mij daarna onderwater duwde. Alles in een niet geforceerde manier die heel aangenaam aanvoelde. Vanaf dat moment konden we niet meer ophouden, we hielden mekaar de hele tijd vast in het zwembad, en af en toe duwde we mekaar kopje onder. Praten deden we bijna niet alleen maar kijken en mekaar aanraken. Heel onschuldig maar met diep. Deze zwembadrelatie duurde excact een week en ieder keer met hetzelfde ritueel. Buiten het zwembad mekaar niet aanraken en in het zwembad de gehele tijd mekaar vasthouden en af en toe onderwater duwen, totdat ik weer naar huis moest en op de laatste dag zei een van mijn neefjes dat wij verliefd waren. Dat was nu niet iets waar ik bij stil had gestaan. Ik moest wel heel veel aan haar denken de opvolgende weken. Maar met de afstand, leeftijd, werd het er allemaal niet makkelijker op. De bewustwording van het bestaan van meisjes en wat er mee te doen kwam vooral uit het praten met vriendjes en uiteraard was dit in het Kempke. Het bekende gelul over of je wist, wat wat was en de namen leren zoals neuken, pijpen en standje 69 en dan snappen wat ermee bedoeld word want dat was de hele clue. En een woord als “kut” stond in de begin jaren 70 nog een behoorlijk taboe op. Dit kon alleen nog maar gefluisterd worden of onderons gezegd worden. Ik had ook behoorlijk de knijp dat ik me zou verspreken thuis en hiervoor afgestraft zou worden. Dat moment kwam toen mijn moeder een keer iets onredelijks tegen me zei waarna bij mij het woord kut eruit flapte, ik werd meteen getrakteerd op een vlakke hand in het gezicht. Met de mededeling dat je zoiets niet zegt tegen je moeder en ze wilde dit nooit meer uit mijn mond horen. Dat was ook meteen de laatste keer dat ik kut tegen miijn moeder gezegd heb.



De onderwerpen werden wel behandeld in het kempke maar je moest ook weten wat ermee bedoeld word dat was oppe tijd knap lastig. Er waren natuurlijk vriendjes met oudere broers en zussen die iets meer ingewijd waren in het onderwerp. En dan op een gegeven moment kijk je anders tegen de meisjes aan want dat waar je het de hele tijd met de vriendjes over hebt moet eens gerealiseerd worden. Voortijds had ik al enige vriendinnetjes gehad maar nog nooit met mijn handen op plaatsen geweest die de fantasie wat meer stimuleerden. Het onschuldige gebeuren dus, kusje en wat geknommel met de tong als het meisje dat ook wilde. Op een gegeven moment waren er 2 meisjes uit Tegelen verdwaald in Baarlo bij het Kempke en die kwamen spontaan met ons praten. Na wat uitgedaag en geklooi hadden Joepie en Ron de meisjes versierd. Aan die hadden we niets meer als die meisjes er waren, maar met de komende weken dat de meisjes kwamen en Joepie of Ron er niet bijwaren werden de meisje in toerbeurten gebruikt om het een en ander op uit te proberen. Niet dat er daadwerkelijk geneukt werd maar bijna alles kon bevoeld en betast worden ze vonden het allemaal prachtig en wij natuurlijk ook. Een ontmoeting zit me daarbij speciaal goed bij, we waren met zijn allen naar de Maas gegaan, bij de stuw, en voor mij werd het tijd om te gaan. Plotseling rende een van de meisjes naar mijn fiets om deze af te sluiten en het sleuteltje te verstoppen tussen haar boezem. Uiteraard veranderde dit in gekus en had ik mijn sleuteltje weer terug waarna ze me het weer afpakte en in haar onderbroek stopte. Dat was wel effe andere koek maar ik wist effe niet wat te doen. Het meisje bleef me uitdagen om het te pakken. En de ogen waren op mijn gericht van alle kanten. Ik kon me natuurlijk niet laten kennen en ging op een ultra snel onderzoek uit met als missie mijn fietsensleuteltje. Wat ik voelde was een behaard iets met 2 losse stukken met daarin mijn sleuteltje. Daar kon ik het mee doen de opvolgende dagen. Na die toestand, die Tegelse meisje nooit meer gezien al vroeg dit natuurlijk om meer, helaas geen vervolg. In de tussentijd konden we het doen met Jetjes condooms in het Kempke die in de speeltoestellen hingen na het weekend. Althans dat was onze fantasie dat die van Jetje waren niemand anders van onze leeftijd was met echte sex bezig maar Jetje zeker was onze overtuiging.
Verder had ik nog een uitprobeerrelatie met enkele andere meisjes zoals het Abba duo uit Kessel met hun gingen we altijd naar de ruine van Kessel om daar het kussen en het betasten uit te oefenen, ik was voorzien van de blondharige versie.
Dit ook met een rood harige uit Belfeld die uit een instelling kwam en de zomer in Belfeld doorbracht met haar kuste ik mijn lippen door, 100% kussen, kussen als obsessie apart maar voor dat moment normaal en altijd verlangend naar meer.

No comments: