Saturday, January 19, 2008

Meisjes onschuldig - schuldig II

Het uitgaansleven met Lowie Schreurs zorgde voor genoeg plezier en vertier. Lowie was een goeie provider van meisje, hij zag er goed uit en had een vlotte mond. Vooral het mond gedeelte dat was iets waar ik helemaal niet goed in was met nieuwe mensen. En met een persoon zoals Lowie werd dat allemaal wat makkelijker gemaakt, zo werden er rap conecties gelegd en had ik in ieder geval al bijna het recht op de vriendin van de vriendin van Lowie. Zo ging dat meestal als de vriendin een vriend had wilde de vriendin de andere vriend, soms handig soms niet. Als ik moet gokken kwam ons gemeenschappeijke intresse in mekaar tot ontstaan bij Jong Nederland en maakte regelmatig afspraken om samen uit te gaan. Lowie ging meestal naar Neer een plaats waar ik totdaar aan toe nog nooit was geweest Helden en Maasbree wel maar Neer nog niet.





Hier gingen we met de bus naartoe de 77 als ik me goed herinner. In Neer waren 2 opties voor ons naar Sjaan en naar de discobar? Tot mijn verassing bij bezoek van de eerste keren kwamen er ook andere Baarlonaren zoals Peter van Lier en de oudste broer van de tweeling Wijnhoven en nog een paar anderen. Van lier had al een lange relatie daar in Neer met een meisje, wat ik in die tijd al wat vond dat iemand zolang bij hetzelfde meisje bleef, knap maar ook raar. Ik bedoel je bent jong en je wilt wat ook toen al het devies. Maar goed liefde is iets ongrijpbaars bereikbaar fantasirijk en mooi. In de discotheek waar de bar in het midden stond werden de meesten van onze favoriete nummers gedraaid met een nummer wat voor mij rechtstreeks aan die bar verbonden is van Ram Jam - Black Betty. Na wat weken op en neer gereisd te hebben met de bus, ook een raar gegeven voor mij omdat ik voorheen alles met de fiets deed, en wat contacten gelegd te hebben had ik ook een vriendinnetje daar, deze keer niet de vriendin van Lowie zijn meisje. Dit meisje had verder geen schroom of wat en was vrij openlijk met haar lichaamstaal waarna we dan ook menigmaal naar buiten gingen om mekaar eens goed te onderzoeken. Op een natte avond gingen we naar een beek in de buurt waar ze me bij aankomst duidelijk maakte dat ze geneukt wilde worden. Na wat geklooi en gedoe op de natte grond alles buiten ideaal had ik eindelijk mijn broek omlaag en kon de speurtocht beginnen hoe de daad uit te voeren. Met enige hulp van haar kon ik dan in haar komen en op dat moment was ik meer bezig met hoe alles aanvoelden dan met wat de gloeiende fock ben ik aan het doen. Na enige seconden was het geregeld en konden we weer terug. Ik was wel behoorlijk verward van het gebeuren en probeerde alles op een rijtje te zetten. Ook wilde ik wel bij haar in de buurt blijven maar ze was bij terugkomst alweer meteen bezig met praten met vrienden. Goed mijn eerste keer was gedaan en ik was wel onder de indruk en niet weer niet. Wat een geklooi en gedoe buiten inde natte derrie ook nog zonder condoom of niets maar zij had me al verzekerd dat ze de pil gebruikte. Het was nog geen week later toen ik haar op een gegeven moment met een andere jongen zag kussen en dat was dan meteen mijn laatste bezoek aan die disco in Neer. Enige andere ervaring had ik nog met Lowie betreffende lijfsversiersels, ik ben nooit zon fan geweest van kettingen ringen en dergelijken. Lowie vond dit allemaal prachtig en was bekleed met deze zaken ook had hij een oorbel. Op een gegeven moment was het dus zover dat Lowie me zover had dat ik ook een oorbel ging dragen. Al in het Kempke geleerd dat dit in het linkeroor moest want als je rechts een oorbel droeg behoorde je tot de homos in die tijd nogal heftig fout. Al had ik zelf niet het idee dat er wat fout was aan het homo gebeuren. De naald werd eerst boven een aansteker verwarmd en ontsmet aaahuuum. Om daarna met naald en kurk aan de slag te gaan om deze het oor te jassen. Met enige moeite lukte dit en het deed verdomde pijn zoals in de herinnering ligt. Gelukkig werd ik de volgende dag niet met een dik oor wakker me was gezegd dat ik er een beetje boter op moest smeren zou goed zijn, zo gezegd zo gedaan. Ik begon met een oorbel maar toen ik op de schans zat en zag dat Jos Kierkels er in ieder oor een had wat ik helemaal te wouw vond was het snel besloten ik wil dat ook!! En na enige tijd had ik al in ieder oor 3 of 4 oorbellen. De oorbellen heb ik tot mijn punktijd gehad en toen was ik genezen voor behoorlijk wat jaren van de oorbel.





In de tussentijd had Lowie een meisje in Helden leren kennen en had ook geen zin meer om naar Neer te gaan. Aldoende kwamen we in Apollo - Helden terecht. In dit geval kreeg ik verkering met de vriendin van de vriendin. Ook een meisje die niet op haar mondje was gevallen. Na mijn ervaringen in Neer vroeg dit om meer en ging geducht aan de slag. Verder dan voelen kwamen we niet, jaa alles! In de tussentijd hadden Lowie en ik het ook regelmatig over het doen met het meisje tot ik op een gegeven moment tegen Lowie zei dat dit het geval was. Enkele weken later mijn vriendin maakte het terstond uit met mij omdat ik een leugenaar was en ik niet begreep waar het over ging.
Tot Lowie me duidelijk maakte dat het over het neuken met haar ging wat inderdaad nooit was gebeurd. In de tussentijd had Lowie zijn vriendin wel zover gekregen datze het gedaan hadden met elkaar met dank aan mij, Kwuuueeeeek. Had ik ook wat en Lowie super blij. Marian was de naam van Lowie’s meisje dit weet ik of heb ik onthouden omdat ik haar rond mijn 22ste wel eens tegenkwam in Venlo toen ik in de Klok woonde. Zij was opgenomen in de phsyatrische afdeling van het oude Venloos ziekenhuis. Indertijd heb ik een paar lange gesprekken met haar gehad op straat en dat hakte er wel in, vandaar. Om te vervolgen, de relatie met Marian en Schreurs duurde voort en in de tussentijd had ik al langzaam een ander leven gestart met andere vrienden. Wel ben ik nog een keer met hem en zijn familie naar Luxemburg op vakantie geweest waar zich ook nog een klein incident voordeed aangaande het meisje onderwerp. Ten eerste was ik nog nooit in het buitenland op vakantie geweest dus dat was wel wat naar Luxemburg. de familie Schreurs had een volkswagen, kever, een geweldig geluid maakte de auto onmiskenbaar uniek. Als ik het goed heb hadden ze daar een camper en hadden wij een tent, Lowie en ik. De camping waar we waren werd in tweeen gesplitst door een snel stromend beekje wat ontzettend koud was. Zelfs om pootje te baden was het te koud. Regelmatig ondernamen we voettochten en s’avonds hingen we wat rond bij de winkel CQ cafĂ© bar restaurant. Op een gegeven moment kwamen we aan de praat met een paar meisje die Frans spraken en ook uit Frankrijk kwamen. En een hiervan met kop en haar smoor op Lowie maar Lowie had al een vriendin in Nederland de Heldense. Ik niet meer. Het meisje werd behoorlijk opdringend en wilde kussen met Lowie en wel meer maar vooral alleen zijn met hem. Hoe het precies tot stand kwam weet ik niet meer exact maar we kwamen tot de overeenkomst dat als zij met mij zou neuken zou ze een tijdje met Lowie alleen kunnen zijn maar wij hadden al afgesproken als het zover zou komen dan zouden we pleitmarsen. En het kwam zover, ik deed mijn puberale lustdaad met haar en ketste erna ervandoor met Lowie. Het meest indrukwekkende was haar gehuil wat we hoorde tot we aan de caravan kwamen. Dat brak zelfs mijn hart. In een van de volgende dagen gingen we weer huiswaarts en zijn we haar gelukkig niet meer tegengekomen. Pfffffffff.

No comments: