Saturday, February 16, 2008

100ste bericht

De 100ste ingave heeft zo mijn gedachte beziggehouden wat te doen.
Een klein overzicht van wat ik tot nu toe hier uitgespookt heb met achterliggende gedachte. Duidelijk is wel dat ik dat willaten zien wat er in mijn leven gebeurd is lang geleden en recent. Verder is het natuurlijk leuk de cultuur verschillen te laten zien van hier en daar. Het grappige hiervan is dat Anyi hier ook weer een aha erlebnis van krijgt en ik voorzien word van de diverse verhalen die erbij horen. En ja vanaf dit jaar doe ik ook de geboortekalender erbij zodat we ook allemaal p de hoogte blijven van wanneer met name voor mezelf.




In eerste instantie had ik het idee om er een familieblg van te maken maar ik zag al de moeilijkheden van de broers en zussen om een bijdrage te leveren. Tot nu toe werkt het wel prima als zij mij fotos opsturen van een familie bijeenkomst en ik hier een collage van maak. Dan maar volgens een ander concept van dat wat jullie tot nog toe gezien hebben. Het ding is dat ik zeker af en toe het gevoel heb dat het een goed verhaal is maar de manier waarop is lastig om te omschrijven daar blijf ik aan sleutelen. Verder heb ik nog wel wat plannen voor wat nieuwigheden. Maar mocht een iemand zin heb om bijdrages te leveren dan laat het me maar weten ik kan helpen waar nodig. En natuurlijk voor de
Borisblog moet je hier na toe. En voor wat gedichten hier na toe.

No comments: