Thursday, January 13, 2011

Ongeluks datum


Donderdag de 13de, net niet. Hier in Argentinie hebben zo ook iets met de 13de maar niet op vrijdag. Hier is dinsdag de 13de de dag van minder geluk. Das effe wennen gelukkig hebben ze wel het zelfde nr. Ik moet er niet aan denken om me iedere maand druk te gaan maken over een nummer of eens in de zoveel tijd alshet op de speciale dag valt. Toch blijft dat nummer erin gebrand misschien gebruik ik het alleen als het me uitkomt zo ongeveer het zelfde als je een gebroken hand hebt en je ziet ineens allemaal mensen op straat met een gebroken hand. Maar je vraagt je soms af zoals er ook 11 september bestaat of je zelf ook een datum hebt. Ik kan me zo van een paar familie leden voorstellen die een datum hebben. Voor mij een datu die gegraveerd staat in mijn brein en ieder jaar weer een terugkerend ding is kan ik niet zeggen. Tot nu toe alleen blije datums, geboortedatums. Hier kom ik nog op terug voor nu nog een prettige donderdag en tot morgen.

No comments: